Tjejplanet! Woohoo..?

Har just nominerat världens bästa svägerska LINDA till Mix Megapols Tjejplan!
Vore ju super-fab om hon skulle bli utvald!!!
Är det någon som är värd en plats, så är det väl hon som tänker på alla utom sig själv...jämt. Jag skrev en ganska OK motivering med vädjan till juryn om att ta med Linda för lite egentid. Fantiskt inte på rim den här gången - jag ändrar taktik.
Tänk om det skulle funka. :)
Då får jag fett med bonus på mitt karmakonto, muhaha!
Och kanske ett vykort från Playitas?

Ååh...lövli!

PLAYITAS, förresten. Fatta vilken anläggning! En miljon (!!) kvadratmeter. Beachläge...poolbar...och med ett eget TORG! Då är det stort, alltså. Men allvarligt - en miljon kvadratmeter... Det skojar man inte bort.
Kika in här: http://www.apollo.se/se/vart-vill-du-resa/europa/spanien/fuerteventura/lasplayitas/accomodations/pages/playitasaparthotel.aspx
"Paradise on Earth" har gäster kallat det... Låter najs! :)
Fuerteventura låter lockande överlag, och extra plus är ju att det är på sydsidan.
Det ska ju vara blåsigare i norr. Säger de som vet.
Själv har jag häckat på Gran Canaria och Teneriffa X antal ggr.
Tror det handlar om typ 1,5 år sammanlagt! :)

För oss vanliga dödliga som kommer att få stanna kvar hemma i kalla, gråmulna Sverige, så finns det en chans att vinna en biljett via lottdragning:  http://tjejplanet.verajohn.com/
Typ strax under 6000 st som är med (!!) men någon ska ju vinna... Try your luck!

Nu ska jag skriva lite mer vetenskapsteori/metod, och på tal om det fick jag ett mail igår från lärare/handledare på utbildningen ang. ett inlämnat utkast om metod.
P A N I K. Jag blev TOTALSÅGAD??! Stod en del om direkta avskrivningar och att det helt saknade kritisk analys... (WTF?!)
Sedan kom ett annat mail, där det stod att han skickat FEL och så fick jag en helt annan handledningskommentar med konstruktiva tips (ingen sågning, alltså).
Jag undrar i mitt stilla sinne vem stackaren är som skulle ha mail nr 1...

Ha en fet dag, ni alla! :)
/J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0