Arga lappar makes my day!

Jag är en lättroad person som fullkomligt älskar arga lappar.
"En arg lapp säger mer än tusen ord", har jag hört! :)
David Batra har ju skrivit den underbara boken
"Den som inte tar bort luddet ska dö!" just i detta ämne.
(Finns bl a på Bokus om lusten skulle falla på.)
Absolut roligast är det ju när folk blir skitförbannade över petitesser..! :)

Tänkte delge dig en del av min nyvunna glädje genom denna
ilskna men kontrollerade lapp med väl valda ord:
Underbar lapp med tydligt arg underton...! Hahaha!

Eller den här, inte fullt lika subtila arga lappen!
HA HA HA!


..och här är en fyndig!
Som förälder till den här killen hade jag ju lätt gett tillbaks kontrollerna,
för så´n här kreativitet bör belönas!
(Men vad är det för HÄMSKA hot egentligen?
"Annars kommer...en näsa??!")
Fight the power! 

Och avslutningsvis en kul skylt:
Endast avföring och toapapper...men om man pissar potatisskal då?

Hoppas ni får en fortsatt skojig dag! :)
Själv ska jag hämta barn & plugga vidare.
Hej hopp!
J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0